Moda Blogger'ı olan?

Selam herkese,  bu aralar tezimle meşgulum. Profilimi ziyaret eden ve moda bloggerına sahip röportaj yapmak isteyen arkadaşlar varsa aranızda lütfen bana yazın! Tezimin röportaj kısmı için moda bloggerları arıyorum,, yaklaşık on sorudan oluşuyor arkadaşlar ve soruları iletişime geçtiğiniz zaman mail üzerinden göndereceğim. Yüzyüze bir röportaj olmayacak. Konuyla ilgili kısaca popüler kültür ve sosyal medya: moda bloggerları üzerine bir çalışma olacak. Endişeye hiç gerek yok, eğer bilmediğiniz terim v.s. olduğu taktirde kısaca size açıklama yapacağım. Moda bloggerlarının düşünceleri önemli burada benim için... Çevrenizde moda bloggerı olan tanıdığınız vs varsa ve röp. yapmak isterse lütfen onları da yönlendirin bana, sevgiler :) Bana en hızlı şuradan mesaj atarak ulaşabilirsiniz --->    www.instagram.com/palmthemag

Yorumlar

Popüler Yayınlar